Kas gero

paklause manes arnas. Tai atsakiau mazdaug taip.

gera tai, kad sian kaledos. jos atejo 5 ta ryto. man labai patinka gruziniskos nosys. ju tenajaus prisiziurejau tiek ir tiek. nezinau, ir ko jie man tokie grazus. skaiciau vieno vokieciu keliautojo is 19 simtmecio knyga, tai ans isdirbo gruzinu grozi, sako nosys per dideles ir moterys per daug prisidaze. nu ka as zinau, gal nuo to laiko jos sumazejo, vistiek pusantro simto metu praejo, bet dabar nosys yra kaip tik. pacios graziausios pasauly.

zvakes kaip makaronai visur tik tirpsta tik tirpsta, bobutes sumige baznycios kampuos, apsnude mergelikes kai uzgieda, tai nesvarbu, kad ner del ko bliaut, vistiek noris, barzdociai dalina duona ir vyna, jei valgiau, gal tai reiskia kad tapau provoslave tam kartui, taip kaip ir per ramazana, liepe kazkas atkartot sakini, atkartojau, o ten musulmonu priesaika tokia tikejimo. tai sako, kad tu musulmone dabar. gerai, ka jau cia. o dabar provoslave, su rastamaniska kepse ir su pavydu ziuriu i moteru skareles visokiu nepaprastu rastu ir spalvu, ir ju plaukai islenda is po tu skaru, ech, nei mano juodi, nei kadanors bus ilgi, be sansu, ir nosis kumpa jau ir nepasidarys, bet jau taip grazu, taip grazu. tada iseini lauk pakvepuot, menulis sau sviecia lyg uzsakytas, balkoneliai tie tbilisiniai su sviesom besklindanciom pro padziautus rubus, tbilisis matosi apacioj, bet

 ot, kas per miestas, visiskai isiurbe ir itrauke ans mane, pac graziausias miestas pasauly

 je ir va as jame, ir tada ainu atgal sildytis baznycioj, jau gal 3, ir nebegaliu, aina sikt, kaip ilgai reikia laukt, bet kai paziuri i visus tuos plesikus, vezikus, ubliudkus ir sventikus, apsnudusias bobulytes kampuos, tai negi pasiplausi, ir laukiu toliau kantriai, cia tau ne dvyrke vaziuoti. taip, regiljos ugdo istverminguma, kaip armijoj kokioj, bet tas jausmas mazochistinis yra tokia saldybe. ir matai ji an veidu, kai ismusa 4, ir sventikai dumus visur sklaido, ir jau viskas, atejo jos, tos kaledos, ir matai tokias nezymias mazutes sypseneles ant zmoniu veidu. bliam, kaip as juos myliu. gilocaw, sakau kazkam nedrasiai. reiskia sveikinu.  

Advertisements

3 Responses to “Kas gero”

  1. Gerai cia tau su tuo islamu isejo.
    Ot ziuriu zmones kai tik kur pavaziuoja iskart labai dvasingi pasidaro. Vieni pradeda nei is sio nei is to dometis senoves graikais, kiti- medituoja prie isskirtiniu krastovaizdziu… Bet gal cia taip iseina del to, kad materija ir dvasia yra kaip susisiekiantys indai. Kai materijos dalis sumazeja iki minimumo, o butent taip ir keliauja ar turetu keliauti normalus zmones, atsiranda daug laisvos vietos, kuri turi buti kuom tai uzpildyta. Taigis.
    Nu tai ka dabar- alach akbar.

  2. religijos tai yra baisus briedas, kaip visur netingiu pasisakyt, del to kad kulta sukuria. jei nesukurtu, tai pats dvasingumas nera blogai.

    bet va kad siais laikais beveik niekur daugiau ir nepamatysi zmoniu, kurie kazka nefunkcionalaus daro. visi gi pajungti arba produkcijai arba vartojimui. del to man rods ir bujoja baznycios, nes buvimo neliko kitur gyvenime. buvimas – ekonomiskai nekorektiska kategorija. patarles apie duonos valgyma ant tiek isismelke smegenysna, kad jei diena nieko neveiki, jau pradedi jaustis veltede. ka ne? zo, reikia arba vartot, zinias, piena ir buves arba gamint straipsnius, geri arba blogi.

    vat tas buvimas tekmeje nefunkcionalioje, kur nei gera nei bloga, ar ji an dviracio ratu butu, ar sokant su chebra, turi savybe uzpildyt visokias egzistencines tustumas. pasaulis darosi viena didele egzistencine juodoji skyle, nes viskas sufuncionaleja. o zmonem norisi buti, tai jie tada metasi i religijas. as tai uz daugiau buvimo kasdienybej, nereiktu religiju tada.

    vienai tai kaip ir iprasta ir nesunku buti taip, kada neveiki nieko, kas pajungta i tiksla, bet va kada esi su kitais, tai kazkas nerealaus, labai stiprus jausmas.

  3. Nu cia skaitinejau si bei ta ir radau nebloga E. Goldman straipsniuka The failure of christianity . Rasyta 1913m. tai kalba kartais keistoka, bet vis tiek tinka prie temos.
    Beskaitant tavo komentara dar dingtelejo, kad tave ko gero priimtu i savo gretas kokie sufijai. Jie gi buvima cia ir dabar laiko ir tikslu ir pagrindine priemone. Ale vistiek religiju pasiula yra beveik tobula. Koks zmogus tu bebutum, greiciausiai yra ir kokia nors lyg specialiai tau sukurta religijos atsaka.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: